ABOUT

清 オフィシャルショップ
Kiyoshi's Official Webshop

**********************************

►商品のお届けについて
ご入金確認後、通常7日以内に発送致します。
※年末年始・GW等の連休期間中は通常よりお時間をいただく場合がございます。

►お支払い方法について
クレジットカード決済・コンビニ(Pay-easy)決済・銀行振込決済・キャリア決済・Amazon Pay・PayPal決済がご利用いただけます。
※商品によっては一部ご利用いただけないお支払い方法がございます。

►携帯電話端末や一部フリーメールの場合、購入メールが届かないことがございます。
「noreply@thebase.in」から届くメールを受信許可していただきますようお願い致します。

►商品に欠陥がある場合を除き、基本的には返品には応じません。

►商品の受け取り拒否や発送後キャンセルの場合、往復送料実費・梱包資材料・返品事務手数料をご請求させていただきます。

►掲載商品のデザイン・仕様・外観・価格は予告なく変更する場合や、掲載を中止する場合がございます。

►画像はイメージです。実際の商品とは異なる場合がございます。
また、生産ロットにより商品の風合い・色味等に多少の差異が生じる場合がございますので予めご了承ください。

►ファンレター・プレゼント等の受付は一切行なっておりません。
お送りいただきましても、受け取りをお断り、または処分させていただきますのでご容赦下さいますようお願い申し上げます。

►領収書について
システムの仕様上、当ショップでは独自の領収書を発行しておりません。
領収書が必要なお客様は、以下の内容でご対応をお願い致します。
http://bit.ly/請求書や領収書をもらうことはできますか

►納品書について
2024年1月出荷分より「納品書」の同梱を廃止致します。
商品出荷の際にお送りするご注文確認メール及び発送のご案内メールをもちまして、お買い上げの明細書とさせていただきます。
納品書が必要なお客様は、ご注文時に備考欄へご記入いただく、またはお問い合わせフォームよりお申し出ください。

**********************************

[About International Orders]

• We sincerely apologize, but we do not accept credit cards issued overseas at our shop. Therefore, we recommend PayPal or Amazon Pay as payment options for our international customers.
• After shipment from Japan, it will take approximately 1-2 weeks for items to arrive. Delivery may be delayed due to various reasons.
• In some cases, additional shipping charges may apply due to the size or weight of particular items in an order. If so, we will inform you in advance by email.
• Customs duties and other taxes may be levied when the shipment reaches your country. If applicable, please pay these costs directly to the delivery agents or customs office. Policies on these taxes vary by country. Please contact the customs office in your country for more details.
• If your package cannot be delivered to you due to refusal to receive the package, long-term absence, or incorrect address, the package will be returned to our office. In this case, we regret to inform you that we cannot refund the cost of your order or postage fees.
• We apologize in advance that there is no international warranty, and our warranty is only valid in Japan. Therefore, for orders from outside Japan, we are not responsible for any product failure, breakage, or other accidents, including initial failure.
• Generally, we do not accept requests for returns or exchanges of purchased products from customers.

If you have any questions or concerns, please contact us anytime. We would be happy to help you!